Volkswagen Golf Variant 2.0 Comfortline vaste prijs 699

€ 699,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-01-2001
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 333.435 km
Deuren 5
Kenteken 95-LL-FG Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen -

Volkswagen Golf Variant 2.0 Comfortline vaste prijs 699


€ 699,-

Algemeen

Bouwjaar 23-01-2001
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 333.435 km
Deuren 5
Kenteken 95-LL-FG Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Zijlstra
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Leerlooier 9
Postcode 9502 KG
Plaats Stadskanaal
Provincie Groningen
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53843851 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

loopt en rijd goed vaste prijs

Volkswagen Golf Variant 2.0 Comfortline vaste prijs 699


- Kenteken: 95-LL-FG
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf Variant
- APK tot: 20-01-2025
- Tellerstand: 333435 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2001
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Ledig gewicht: 1330 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 3


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Achterruitwisser
- Achterruitwisser en sproeier
- Afst. bed. voor centr. deurvergr.
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Getint warmtewerend glas
- Trekhaak

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen voor
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Toerenteller
- Velours bekleding
- Voorstoelen verwarmd

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem
- Derde remlicht
- Elektronische remkrachtverdeling
- Gordelspanners

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor




LET OP OP MAIL WORDT NIET GEREAGEERD. Wij zijn niet altijd op locatie daarom verzoeken wij u voor dat u vertrekt ons te bellen op : 0653843851.
Ook adviseren wij u, mocht u langs willen komen, eerst te bellen of de auto nog beschikbaar is .
Wij zijn een rdw erkend bedrijf al meer dan dertig jaar!

Autobedrijf Zijlstra
Leerlooier 9
9502KG Stadskanaal
0653843851
tonkozijlstra@hotmail.com

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie