Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Highline | Apple Carplay | Trekhaak | Navi | Camera | 12 maanden Bovag garantie
€ 9.930,-
Bouwjaar | 08-01-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.123 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HT-048-V Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Highline | Apple Carplay | Trekhaak | Navi | Camera | 12 maanden Bovag garantie
€ 9.930,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-01-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.123 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HT-048-V Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Potgieter B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ceresstraat 11 |
Postcode | 9502 EA |
Plaats | Stadskanaal |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)599 - 613405 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.potgieter.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul 2015 - jan 2016
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 468 x 180 x 152 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 495): Zeker op Weg pakket: Dit afleverpakket is inclusief: -Onderhoud volgens fabrieksschema -12 maanden volledige BOVAG garantie of -Dichtbij garantie service via Autotrust -Minimaal 12 maanden APK -40,- brandstof -Professionele poetsbeurt -RDW/NAP rapport -Tenaamstelling -14 dagen Bovag omruilgarantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
auto word gepoetst meer foto's volgen
Vroeger kocht je een Volkswagen om z?n betrouwbaarheid, levensduur en hoogstaande techniek. En nu? Nu ook. Volkswagen, das Auto. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid. Deze Golf Variant is een goed onderhouden auto en hij verkeert in een prima conditie. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! En allebei ook nog eens voorzien van massagefunctie tegen stramme rug en schouders. Comfortabel zitten, ook als de rit onstuimig is? Dat kan met de sportstoelen. Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Climatronic airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Achter het stuur van deze Volkswagen bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Op de plaats van bestemming zijn het de parkeersensoren voor en achter die u assisteren bij het inparkeren. De cruise control geeft elke flitser het nakijken. Deze Volkswagen is voorzien
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.