Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI DSG Highline R - Line VIRTUAL COCKPIT|ECC|CRUISE ADAPT.|FLIPPERS|NAVI|LMV|PDC|1e EIGENAAR

€ 20.390,- incl. BTW

Bouwjaar 14-02-2019
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 99.998 km
Deuren 5
Kenteken XL-522-Z Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI DSG Highline R - Line VIRTUAL COCKPIT|ECC|CRUISE ADAPT.|FLIPPERS|NAVI|LMV|PDC|1e EIGENAAR


€ 20.390,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 14-02-2019
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 99.998 km
Deuren 5
Kenteken XL-522-Z Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Houtman
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoofddiep 45 & 52
Postcode 9354 AM
Plaats Zevenhuizen Gn
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)594 - 853475 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohoutman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf - Variant 1.5 TSI DSG Highline R - Line VIRTUAL COCKPIT|ECC|CRUISE ADAPT.|FLIPPERS|NAVI|LMV|PDC|1e EIGENAAR


- Kenteken: XL-522-Z
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 14-02-2025
- Tellerstand: 99998 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2019
- Transmissie: Automaat
- Kleur: blauw Metallic
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1498 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: DAD
- Vermogen: 110 kW / 150pk
- Ledig gewicht: 1295 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.2 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Lengte: 457 cm
- Breedte: 180 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


km stand 99.999 ingevuld om gevonden te worden. Werkelijke km stand is 102.674
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Deze Volkswagen Golf heeft 102674 kilometer gelopen. In deze Volkswagen Golf gaat u zeker bekijks hebben, want de R-Line styling trekt de nodige aandacht. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. Met zijn benzinemotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Goeie looks? Jazeker! Maar de sportstoelen zorgen ook voor een goed gesteunde en comfortabele zit. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

De slimme lay-out van het digitale dashboard zorgt voor een uitstekend overzicht onderweg. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Zo'n lekkere jonge auto heeft natuurlijk leuke extra's, zoals remote services. Met een speciale app maakt u overal verbinding met de auto. Zo kunt u functies activeren en controleren. Met spraakbediening of de knoppen op het stuur regelt u het audio-installatiesysteem en het full map navigatiesysteem, terwijl u uw blik op de weg gericht houdt. De audio-installatie biedt daarbij glasheldere ontvangst dankzij DAB-ontvangst. De kans op een kop-staart botsing wordt sterk gereduceerd door het systeem van achteropkomend verkeer waarschuwing. Extra opties op deze auto zijn: automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, parkeersensoren achter, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf samen. Forward collision warning waarschuwt bij een dreigende aanrijding en vermindert de gevolgen van een ongeval. Vermoeidsheidsherkenning herkent tekenen van vermoeidheid bij de bestuurder. Het systeem voorkomt dat er ongelukken gebeuren doordat de bestuurder in slaap v

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie