Bouwjaar | 11-08-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 18.542 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-711-KS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-08-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 18.542 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-711-KS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | B Mobility |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Holland Marsh 20 |
Postcode | 9663 AV |
Plaats | Nieuwe Pekela |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 7606002 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.b-mobility.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep 2020 - dec 2021
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 131 kW (178 PK)
Vermogen elektromotor(en): 88 kW (120 PK)
Vermogen brandstofmotor: 131 kW (178 PK)
Koppel: 221 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 460 x 186 x 169 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.610 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.225 kg
Max. trekgewicht: 1.650 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Bij B Mobility bieden we u 12-Maanden Autotrust Garantie en Pechhulp in Nederland voor slechts € 895,- .
Met de garantie van Autotrust kunt u zonder zorgen genieten van uw nieuwe aanwinst en bieden we u maximale zekerheid.
U maakt zelf de keuze in looptijd van 12 of 24 maanden.
Via Autotrust bent u altijd zelf in de gelegenheid om, als dit nodig is, bij uw eigen garage of een garage in de buurt de reparatie te laten uitvoeren.
Graag vertellen we u alles over de exacte voorwaarden en mogelijkheden.
= Bedrijfsinformatie =
De informatie op onze website is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Fouten zijn echter nooit volledig uit te sluiten. Het is daarom verstandig om niet alleen op de hier weergegeven informatie te vertrouwen, maar zaken die uw aankoopbeslissing zouden kunnen beïnvloeden ook bij aankoop te controleren.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota RAV4 | Meer spanning
Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...
De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.
Plus
- vlot en relatief zuinig
- onderscheidende vormgeving
- prima weggedrag
Min
- plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u
Conclusie
Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.
Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.