Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | JT-PA-BA Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
€ 51.859,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | JT-PA-BA Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ADG Veendam |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lloydsweg 33 |
Postcode | 9641 KJ |
Plaats | Veendam |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)598 - 623888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.adggroep.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024
Referentienummer: JTPABACA20R001819
Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 43 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Accu: 14 kWh
Accu laden: 7 kW
Ledig gewicht: 1.625 kg
Wielbasis: 264 cm
Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 19 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,9 l/100km (1 op 111,1)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
Garantie
Garantielabels: Toyota Approved Occasions, Toyota Plus Hybride Occasion, BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Onderhoudsbeurt bij aflevering volgens fabrieksschema
Dit afleverpakket bevat: Toyota Approved Occasions; BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Overige informatie
Minimale laadtijd AC van % tot %: 30 min
Welkom bij ADG Groep, uw officiële merkdealer van Toyota, Suzuki en Lexus.
Iedere auto wordt geadverteerd met een aantrekkelijke en transparante all-in prijs, zonder bijkomende kosten.
Uw ADG occasion wordt afgeleverd inclusief minimaal 12 maanden garantie, een onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, nieuwe apk keuring, 1 jaar pechhulp, reinigen in- en exterieur en een halve tank brandstof. Voor Toyota en Lexus geldt zelfs een garantie tot het 10e bouwjaar, mits deze jaarlijks bij de merkdealer wordt onderhouden.
Wij zijn gevestigd in Emmen, Assen, Groningen, Veendam en Hoogeveen. Als klant heeft u de vrijheid om zelf te bepalen op welke locatie u de auto wilt kopen of afhalen, afhankelijk van wat voor u het meest geschikt is.
Transparant, klantgericht en altijd streven naar beter met focus op kwaliteit, dat is wat u van onze bedrijven mag verwachten.
Graag tot ziens op een van onze vestigingen.
(Indien u meer informatie wil verkrijgen over de 10 jaar garantie op een Toyota of Lexus dan helpen wij u graag op de vestiging, of u kunt naar: https://www.toyota.nl/occasions/garantiepakket )
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker
De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?
Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.
Plus
- vlot en levendig
- echt meerwaarde boven standaard hybride
- onderscheidende vormgeving
Min
- geen achterruitenwisser
- Matige hoofdruimte achterin
- Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
Conclusie
Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.
Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!
Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.