Renault Master T35 2.3 dCi 135 L3H2 Work Edition AIRCO / NAVI / CAMERA / 3 ZITS

€ 21.950,- excl. BTW

Bouwjaar 26-05-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 91.151 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi 135 L3H2 Work Edition AIRCO / NAVI / CAMERA / 3 ZITS


€ 21.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 26-05-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 91.151 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Renault Herbers
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ter Apelkanaal Oost 103
Postcode 9563 RE
Plaats Ter Apelkanaal
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)599 - 412672 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.renault-herbers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: okt 2020 - 2024

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L3H2
Afmetingen (LxBxH): 620 x 207 x 255 cm
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.044 kg
Laadvermogen: 1.456 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 248 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

= Bedrijfsinformatie =

Deze auto wordt naar uw wens afgeleverd, Optioneel kunt u kiezen voor de volgende afleverpaketten :

AUTHENTIQUE PAKKET € 295,-

Controlebeurt ( Vloeistoffen & Verlichting )
Geldende APK Keuring ( Vervaldatum binnen 3 maand )
Reiniging van binnen en buitenzijde van de auto
3 maanden garantie op de motor & versnellingsbak

EXPRESSION PAKKET € 495,-

Onderhoudsbeurt volgens schema
Gepoetste auto ( Binnen / Buitenzijde )
Brandstof voor de eerste kilometers ( € 30,- )
Mattenset
Minimaal 6 maanden garantie ( Occasion / Fabrieksgarantie )
Geldende APK Keuring ( Vervaldatum binnen 3 maand )
Vervangend vervoer bij garantiewerkzaamheden langer dan 24 uur

DYNAMIQUE PAKKET € 795,-

Onderhoudsbeurt volgens schema
Gepoetste auto ( Binnen / Buitenzijde )
Brandstof voor de eerste kilometers ( € 30,- )
Mattenset
Minimaal 12 maanden garantie ( Occasion / Fabrieksgarantie )
Geldende APK Keuring ( Vervaldatum binnen 3 maand )
Bandenprofiel Minimaal 4 MM
Indien Renault / Dacia Pech service Europa
Vervangend vervoer bij garantiewerkzaamheden langer dan 24 uur

* geen auto ouder dan 3 jaar of maximaal 130.000 km *

Tevens kunnen wij u nog enkele diensten aanbieden bij aanschaf van uw auto, Denkt u eens aan uw autoverzekering of financiering

FINANCIERING

U financiert uw auto al vanaf 5,9 % Rente! Wij informeren u graag over de lopende acties & voorwaarden.
* ( let op geld lenen kost geld )*

ALLE INRUIL MOGELIJK!

Renault Herbers Ter apelkanaal is officieel erkend reparateur van Renault & Dacia.

Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Renault Herbers niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen nie

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie