Bouwjaar | 03-02-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 98.430 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 19.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 03-02-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 98.430 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Van der Veen Groningen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Friesestraatweg 257 |
Postcode | 9746 TJ |
Plaats | Groningen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)50 - 5711157 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdveen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun 2019 - dec 2020
Cabine: enkel
Referentienummer: V106
Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 505 x 207 x 231 cm
Wielbasis: 318 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.855 kg
Laadvermogen: 945 kg
GVW: 2.800 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
CO2-uitstoot: 241 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 3 maand volledige garantie (uitgezonderd radio/navigatie , camerasystemen en achteraf ingebouwde accessoires.)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Aflevering Totaal: Het geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG onderhoudsbeurt .------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------ Alle moeite is genomen om de informatie van deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Waarom zou een kwaliteitsauto met hoge prestaties niet mooi mogen zijn? Dat vinden ze in Frankrijk ook. Daarom maken ze daar al jaren topniveau auto's die lang meegaan én uitermate charmant uit de hoek komen. Deze diesel heeft een handgeschakelde zesversnellingsbak. . In deze auto profiteert u onder andere ook van: LED-dagrijverlichting, trailer assistent, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
De achteruitrijcamera laat duidelijk zien hoeveel ruimte u nog heeft bij het inparkeren. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. De kortste weg, de zuinigste weg, de snelste weg... elke weg is te vinden met het full map navigatiesysteem. Automatische airconditioning regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. De uitrusting van deze auto is met regensensor, cruise control, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer behoorlijk compleet.
Zoals u mag verwachten van deze Renault Master is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. De auto is ook uitgerust met dodehoekdetectie en hill hold functie.
We kunnen ons voorstellen dat u een proefrit wilt maken met deze Renault. Belt u ons snel?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!