Bouwjaar | 28-08-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 120.546 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 89-PL-PT Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 7.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-08-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 120.546 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 89-PL-PT Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bosch Car Service Bijsma |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wijmersweg 25 |
Postcode | 9919 BJ |
Plaats | Loppersum |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)596 - 571545 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagebijsma.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr 2004 - mrt 2009
Modelcode: R52
Technische informatie
Koppel: 150 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 364 x 169 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.150 kg
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 1.575 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 175 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 135 per kwartaal
Garantie
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Garantie: 3 maanden
Garantie: 10.000 km
Super nette en leuk uitgevoerde Mini Cooper Cabrio in de Chili uitvoering.
Deze cabrio is voorzien van 4 zitplekken, een windscherm en stoffen cabrio dak.
Uiteraard wordt deze auto geleverd incl. een aflevercontrolebeurt, 3 maanden garantie en een nieuwe APK.
Daarnaast is deze complete auto o.a. voorzien van;
- Airco - Climate control
- Elektrisch bedienbaar cabriodak
- Half lederen bekleding
- Elektrisch bedienbare ramen
- 17 inch. lichtmetalen velgen
- Cruise control
- Windscherm
- Parkeersensoren
- Mistlampen voor
- Centrale deurvergrendeling incl. een afstandsbediening
- Etc.
= Bedrijfsinformatie =
Al onze occasions worden geadverteerd met een rijklaarprijs. dit betekend dat er dus géén extra kosten meer bijkomen.
Nieuwsgierig geworden en u wilt een proefrit maken, een afspraak of wilt u gewoon wat meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op via onderstaande gegevens;
Garage Bijsma
Wijmersweg 25
9919BJ Loppersum
t. 0596-571545
m.06-53146303
Email. info@garagebijsma.nl
www.garagebijsma.nl
Tot dan!
NB: Met de grootste zorg stellen wij de advertenties samen, u kunt echter geen rechten ontlenen aan de inhoud. Type-, druk-, prijs- en uitvoeringsfouten voorbehouden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.