Bouwjaar | 01-11-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 130.885 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 30-NRT-5 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-11-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 130.885 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 30-NRT-5 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Pompstra |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industriepark 9A |
Postcode | 9351 PA |
Plaats | Leek |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)594 - 517866 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autobedrijfpompstra.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Audi A1 1.2 TFSI 86 PK Attraction AIRCO/LMV VERKOCHT !!
Leuke sportieve Audi A1, het betreft een 1.2 TFSi in de complete Ambition uitvoering die o.a.is voorzien van; Airconditioning, Cruise Control, Electrisch Pakket, 17'' LMV, Metallic Lak, Fabrieks Audi.
Boekjes en Sleutels zijn Compleet !!
De Prijs is Rijklaar Inclusief afleverpakket (zie onderstaand)
6 Maanden Garantie
Nieuwe APK bij aflevering
Afleveringsbeurt
BOVAG 40 punten check.
20 liter Brandstof.
Pech Hulp Pas 24/7 (Europa - + Woonplaats Dekking) 1 Jaar geldig.
Gratis vervangend vervoer tijdens de garantieperiode.
Autobedrijf Pompstra, voorheen Auto Oosterhof Leek, is al meer dan dertig jaar een begrip in Leek.
Wij zijn aangesloten bij Eurorepar, dit is een werkplaatsformule van Stellantis (Citroën, Peugeot, Opel en de Fiat Groep), BOVAG en NAP.
Echt een garage met een (open) dorps karakter. GRATIS LEENAUTO'S
Wij zijn geopend van Maandag tot Vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
en Zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur !! TEL: 0594-517866
edwin@autobedrijfpompstra.nl / via de Whattsapp 06-52334681
Ondanks de zorg voor een correcte invoer van onze occasions, kunnen wij niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele fouten in model, accessoires en/of opties van de geadverteerde auto
Autobedrijf Pompstra
Industriepark 9A
9351 PA Leek
0594-517866
edwin@autobedrijfpompstra.nl
autobedrijfpompstra.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!